Etiquetes

diumenge, 16 de novembre del 2014

PAC 3: autoavaluació

Respecte a la meva comunicació i participació voluntàri a l'aula, penso que aquesta és correcta, em conecto de manera regular i constant, i intento seguir les indicacions donades a l'assignatura dins sempre dels terminis establerts. Potser les meves intervencions són més per respondre a les activitats o indicacions que es plantegen que per solucionar problemes dels meus companys/es, ja que reconec, que en les TIC tinc més per aprendre que per poder ensenyar.

Referent al blog, vaig penjant les activitats que anem fent i que es demanen, he compartit el meu blog a través de la wiki de l'assignatura i amb la meva signatura i vaig visitant alguns blogs d'altres companys/es per veure també la seva evolució i comparar activitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada